TMK_mai_2017
Mai, 2017Avaveerg
Madis Kolk
Kunstniku hääleõigus „asjade parlamendis”
Persona grata
Liis Lepik
teater
Rein Heinsalu
Kaduvus inimsuse osana
Florian Zelleri „Isa” Theatrumis
Deivi Tuppits
Inimlikkuse mõõdupuu
Urbanistliku võõrandumise melanhooliast Terni festivali näitel
Iiris Viirpalu
Teater kui seisukohavõtt või kui esteetilise elamuse pakkuja
Fine5 „Imeilus”, Sveta Grigorjeva ja Siim Tõniste „Hulgakesed” ning Raho Aadla „DI”
Tants ei kirjelda maailma, elu ei ole tants
Kaja Kannu vestlus koreograaf Karl Saksaga
Etendujad täies lavaduses: eelmise aasta žanriülene hübriidteater Eestis
tants
Armastus kui needus ja armastus kui lunastus
Adolphe Adami ballett „Giselle” Rahvusooper Estonias
muusika
Maria Kostakeva
Uue muusika sõnadega vahendamine kui terminoloogiaküsimus
Tõlkinud Maris Valk-Falk
Ene Metsjärv
Ühest jäljest eesti muusikas: pianist Rein Mets
Tiiu Levald
Mõtteid W. A. Mozartist, Beethovenist ja Estonia teatrist
Rahvusooper Estonia koor ja orkester 110 W. A. Mozarti ooperi „Figaro pulm” uuslavastus Estonias
Peeter Tinits
Kuidas teha ooperit teadusest?
Dominy Clementsi ooper „Der nordische Baer”
kino
Jan Kaus
Sõnatud pöörded
Elen Lotman
Judith Westoni „biit” — esimene eestikeelne käsitlus filminäitlemise teooriast ja praktikast
Peeter Sauter
Balti Filmi- ja Meediakooli 11. lennu läbilöögid ja läbikukkumised
Sandra Jõgeva dokumentaalfilm „Armastus…”
Aarne Ruben
Tiivad viivad üle piiride, kuid ei kanna
Jaak Kilmi mängufilm „Sangarid”