TMK_mai_2017

Avaveerg

Madis Kolk                   

Kunstniku hääleõigus „asjade parlamendis”

 

Vastab

Mart Humal

 

Persona grata

Liis Lepik

 

teater

 

Rein Heinsalu

Kaduvus inimsuse osana

Florian Zelleri „Isa” Theatrumis

 

Deivi Tuppits

Inimlikkuse mõõdupuu

Urbanistliku võõrandumise melanhooliast Terni festivali näitel

 

Iiris Viirpalu

Teater kui seisukohavõtt või kui esteetilise elamuse pakkuja

Fine5 „Imeilus”, Sveta Grigorjeva ja Siim Tõniste „Hulgakesed” ning Raho Aadla „DI”

 

Tants ei kirjelda maailma, elu ei ole tants

Kaja Kannu vestlus koreograaf Karl Saksaga

 

Marie Pullerits

Etendujad täies lavaduses: eelmise aasta žanriülene hübriidteater Eestis

 

tants

 

Heili Einasto

Armastus kui needus ja armastus kui lunastus

Adolphe Adami ballett „Giselle” Rahvusooper Estonias

 

muusika

 

Maria Kostakeva

Uue muusika sõnadega vahendamine kui terminoloogiaküsimus

Tõlkinud Maris Valk-Falk

 

Ene Metsjärv

Ühest jäljest eesti muusikas: pianist Rein Mets

 

Tiiu Levald

Mõtteid W. A. Mozartist, Beethovenist ja Estonia teatrist

Rahvusooper Estonia koor ja orkester 110 W. A. Mozarti ooperi „Figaro pulm” uuslavastus Estonias

 

Peeter Tinits

Kuidas teha ooperit teadusest?

Dominy Clementsi ooper „Der nordische Baer”

kino

 

Jan Kaus

Sõnatud pöörded

 

Elen Lotman

Judith Westoni „biit” — esimene eestikeelne käsitlus filminäitlemise teooriast ja praktikast

 

Peeter Sauter

Balti Filmi- ja Meediakooli 11. lennu läbilöögid ja läbikukkumised

 

Rein Tootmaa

Kõverad naelad

Sandra Jõgeva dokumentaalfilm „Armastus…”

 

Aarne Ruben

Tiivad viivad üle piiride, kuid ei kanna

Jaak Kilmi mängufilm „Sangarid”

Leia veel huvitavat lugemist

Hea laps
LR
Keel ja kirjandus
Akadeemia
Kunstel
Muusika
Sirp
Õpetajate leht
Täheke
Looming
Vikerkaar
Värske Rõhk

Külgpaneeli navigatsioon