ETENDUS LÕI PÜHA MIKROLAINE V

KADRI NOORMETS

MOBIILSED DEFINITSIOONID
giid ühele lavastusele

NULL-GARANTII
isiklik julgusemõõt ja suhe, millega pöördutakse publiku poole, et teatrikülastaja saaks võtta oma osaluse eest vastutuse. institutsioon või konkreetne kunstnik ei ole see, millest teada koguprojekti usaldusväärsust, kvaliteeti. see on üksikindiviid ruumis (olgu ta kas saalis või laval), kes on iseseisvalt otsustanud siseneda. garantii ei tule teatripiletiga kaasa, garantiid ei ole väljast saada

TUNDMATU
element, millest ma ei tea, kuidas see laheneb, aga mille jätan etendusse sisse. see on garanteeritud elus osa lavastuses

FLIRT
teadlikkust vajav maneer, mis loob ekslikke võimusuhteid, võib tekitada segadust ning mille rakendamine on publikuga suhtlemiseks liiga primitiivne võimalus

DISTANTS
perspektiivi-värskendaja, jõudmaks ringiga tagasi lähemale. spetsiifilise laine osa, millele eelneb ning järgneb lähedus

KRIIS
paradiisiga simultaanselt esinev küsimus ja kolle. ei ole halb või hea, on katkematu liikumine, mis sisaldab nii üht kui teist

TÕOTATUD MAA
liikumapanev jõud, kannustaja, hoog. olenevalt perspektiivist on see kas obsessiivne pealkiri ja fiktsioon või mitte ületähtsustatud kirekoht, mille suunas öeldakse jaatus

ISESEISVUS
aususel, ärksusel ja selgusel, julgusel ning uudishimul baseeruv kvaliteet tegutsemises ja mõtlemises, mis ei löö väliste virvenduste esinedes kõikuma, vaid mis täheldab, on paindlik ja liikuv, iseenda agendale kindlaks jääv vaba muster

PÕHISEADUS
isiklik moment, kus oluline kogemus on formuleerunud teadmiseks. see on väljendatav, sest selles pole kahtlust

ISIKLIK MAAKAART
individuaalset interpretatsiooni vajav võrgustik, mille kese on inimeseti varieeruv, aga soovitatavalt siiski olemas

EESMÄRK
see on ettekääne, et püsida antud suunal ja teatud liikumises. eesmärk ei pruugi olla ise eesmärk

RISKIMOMENT
kohustuslik komponent, mis puudutab laiemat konteksti, kuhu lavastus asetub. vastates küsimustele, mis selle lavastuse käigus tervikpildis muutub, mida antud lavastus torgib, nihestab, mõtestab, reedab. millele on antud lavastus laboratoorium, mis on informatsioon, mille praktikat ta teenib

BRASIILIA
võimalik näide maksimaalsest füüsilisest kaugusest. näide julgusest minna ei-tea-kuhu

LAEV
transpordivahend, millega reisimine võtab aega

LAHKUMINE-SAABUMINE
kaks-ühes toimimise konstant. ei ole kurb või rõõmus, on katkematu liikumine, mis sisaldab nii üht kui teist

TÕOTUS
kontsentreeritud selge pilt, mis on väljendatav, sest selles pole kahtlust. see, mis tõotusele eelneb ja see, mis järgneb, ei ole identsed, kuigi intensiivsuse poolest on mõlemad seniidis

Leia veel huvitavat lugemist

Hea laps
LR
Keel ja kirjandus
Akadeemia
Kunstel
Muusika
Sirp
Õpetajate leht
Täheke
Looming
Vikerkaar
Värske Rõhk

Külgpaneeli navigatsioon