TMK_veebruar_2020

Avaveerg

Madis Kolk

Kakskümmend minutit põrgus

 

Vastab

Riina Roose

 

Persona grata

Matis Mäesalu

 

teater

 

Valle-Sten Maiste

Elu, mis on hooliv ja aus nagu Ansip ning truu nagu Leslie Da Bassi Naine

Kapitalistliku realismi selgrootuse ja tooruse avaldumine uuemas postdramaatilises autoriteatris

 

Kaja Kann

Lauri Lagle vastassuunalised ajad: lahtine minevik ja kinnine tulevik

Lavastus „Paratamatus elada ühel ajal” Von Krahli teatris

 

Aleksander Tsapov

Mart Kangro totaalne põkkumine mineviku orbitaaljaamaga

Lavastus „Enneminevik” Kanuti Gildi SAALis

 

Kadri Noormets

Nähtamatu torn ja tervislik teater

Lavastuse „mobiilsed definitsioonid” raport

 

Peeter Sauter

Kriitika kriitika ja enesekriitika

Metakriitika

 

muusika

 

Muusika(-teatri-)aasta 2019 tagasivaates

Heili Einasto, Anne Erm, Saale Fischer, Igor Garšnek, Ivo Heinloo, Liis Kolle, Sten Lassmann, Tiit Lauk, Alvar Loog, Monika Mattiesen, Tiina Mattisen, Mirje Mändla, Anu Ruusmaa, Nele-Eva Steinfeld, Tiia Teder, Tiina Õun

 

Eesti muusikaauhinnad 2019

 

kino

 

Andrei Tarkovski juunior — isa saatusest ja loomingust

A. Tarkovski juunioriga vestles Boris Tuch

 

Tõnis Kark

Vaadata ainult koos täiskasvanutega

Ksenia Okhapkina dokumentaalfilmist „Surematu”

 

Peeter Sauter

Kui sa ei teagi, kellega voodisse läksid ja miks                                                                  

Manfred Vainokivi dokumentaalfilmist „Kirjanikuga voodis”

 

Olev Remsu

„Tõtt, ainult tõtt, ja seda 24 korda sekundis” — Jean-Luc Godard

François Truffaut’ filmist „400 lööki”

 

Jan Kaus

Žanridest ja atmosfäärist

Pisuke ülevaade jõlkumistest 23. PÖFFil 

Leia veel huvitavat lugemist

Hea laps
LR
Keel ja kirjandus
Akadeemia
Kunstel
Muusika
Sirp
Õpetajate leht
Täheke
Looming
Vikerkaar
Värske Rõhk
Müürileht

Külgpaneeli navigatsioon