TMK_märts_2017
Märts, 2017Avaveerg
Madis Kolk
Kas öös on asju?
Vastab
Eve Noormets
Persona grata
Jane Tiik (Paiva De Figuereido)
teater
„Ma mõtlesin, et sa eelistad kujundlikumat kõnepruuki”
Teatri rollist maailma mõtestamisel
Triin Truuvert
Looja üksindus loomeprotsessis
Uku Uusbergi lavastused „Üritus” ja „Valgustaja”
Anneli Saro
Osalusteater: vaataja sissetung lavale ja teatri sissetung argiellu
Vabalava hooaeg 2015/16
tants
Oluline on teadvustada, mida me siin maamunal teeme
Intervjuu tantsija, koreograafi ja tantsuõpetaja Maher Shawamreh’ga
muusika
Kerri Kotta
Žest muusikalisi struktuure kirjeldava mõistena
Pärnu nüüdismuusika päevade sümpoosion (13.–14. jaanuar 2017)
Ines Reingold-Tali
Sound art ja muusika XIV
Muusika — quo vadis?
Tehnoloogia ja muusika II … ja tänavuse Grammy auhindade nominendid on robot Iamus, arvuti Kulitta…?!
(Vt ka TMK 2014, nr 5, 8-9, 10 ja 12, TMK 2015, nr 2, 4, 6, 11, TMK 2016, nr 2, 4, 6, 7-8, TMK 2017, nr 1.)
Marju Riisikamp
Henry Purcell — XVII sajandi inglise Orpheaus Britannicus
Henry Purcelli ooper „Dido ja Aeneas” ja stuudio Cantores Vagantes kontsert
Eino Tubin
Evi Liivak ja tema stradivaarius
kino
JAAN RUUS 23. XI 1938 — 30. I 2017
Sulev Teinemaa
Õpetajat ja kaasrändajat meeles pidades
Tarmo Teder
Elegantne boheem ning kikilipsu ja siidsalliga härrasmees Jaan Ruusi lahkumise puhul
Tatyana Elmanovich
Suurimat heategijat mälestades
Rainer Sarneti mängufilm „November” Andrus Kivirähi romaani „Rehepapp ehk November” ainetel
Sigrid Saarep
Mõtlev Tiit Pääsuke viskiklubi ja kalavete vahel
Peeter Urbla dokumentaalfilm „Tiit Pääsuke ja tembitud värvid”
Agne Nelk
Paradiisiaia uus müüt
Priit Tenderi joonisfilm „Linnugripp”
Hayden Szeto: „17, hirm ja rõõm” avas mind ka mulle endale
Kairi Oja usutlus noore aasia-ameerika näitlejaga
Olev Remsu
Urineerib vales kohas
Repliik Lauri Kärgi arvustuse kohta raamatule „Filmidraamatehnika”