TMK_oktoober_2017
Oktoober, 2017Avaveerg
Rainis Toomemaa
„Tõejärgse ajastu” tõed ja valed
Persona grata
Jakob Juhkam
teater
Optimistlik tragöödia ja kampaanialik revolutsioon
Vaba Lava „Big Data” ja Teater NO99 „NO34 Revolutsioon”
Evelyn Raudsepp
Installatiivsus teatrilavastustes
Henri Hüti, Kadri Noormetsa ja Karl Saksa loomingu näitel
Marie Pullerits
Oma aja kogemise ja vastutamise kunst
Festival „SAAL Biennaal” (15.—27. VIII 2017)
Tulevikku ei ole
Intervjuu Perrine Bailleux’ga
muusika
Kevadised võrsed läbi hämaruse: EMP 2017 II
Eesti kõlamodernism — olemusliku juuri otsiv teekond
Algus TMKs 2017, nr 7-8
Liis Kolle
Euroopa uued ooperimajad I
Kopenhaagen. Pilguheit kingitud hobuse suhu ehk mõtisklus raha võimu üle
Algus TMKs 2017, nr 9
Ines Reingold-Tali
Sound art ja muusika XVIII. Muusika — quo vadis? X:
Eurovisiooni võidulaulu da Vinci koodi häkkimas II
(Vt ka TMK 2014, nr 5, 8-9, 10 ja 12, TMK 2015, nr 2, 4, 6, 11, TMK 2016, nr 2, 4, 6, 7-8, TMK 2017, nr 1, 3, 6, 7-8, 9)
Tiiu Levald
Miks ikka veel armastatakse ooperit?
Läti RO, Peterburi Maria teatri, Norra Rahvusooperi,
Vanemuise teatri, PROMFESTi, Saaremaa ooperipäevade ja
Estonia lavastustest
Tiit Lauk
Augustibluus 2017
kino
Margit Tõnson
Tööst väsinud inimeste õhtune kaduv sumin
Priit Pääsukese mängufilm „Keti lõpp”
Tõnu Karjatse
„Minu näoga onu” ehk isaks olemisest, isiklikult
Režissöörid ja stsenaristid Katrin ja Andres Maimik
Tõnis Tootsen
Jancise retsept
Kaspar Jancise filmograafiast
Vestlusring filmimuusikast II
Vestlevad Olav Ehala, Ülo Krigul, Tiit Kikas ja Ardo Ran Varres
Algus TMKs 2017, nr 9