TMK_veebruar_2021
Veebruar, 2021Avaveerg
Enriko Mäsak
Kaotsi kippuvast kujundist
Persona grata
Ringo Ramul
teater
Madli Pesti
Ruum kui kaasmängija
Kanuti Gildi SAALi „Kas te olete oma kohaga rahul”, Von Krahli teatri ja Paide teatri „*******”, Tartu Uue Teatri „Ümarlaud”, Vaba Lava „Inimesed ja numbrid” ning Kanuti Gildi SAALi „supersocial”
Valle-Sten Maiste
Soorituspinge eemaldamispüüd eneseväljenduselt
Üüve-Lydia Toompere ja Siim Tõniste „supersocial” Kanuti Gildi SAALis
tants
Aare Rander
Koroonakapsastest kultiveeritud kunst
Muljeid Fine 5 tantsulavastusest „FN”
Heili Einasto, Aare Rander
Aegumatu kujundi võlu — elav vorm, mis eri aegadel eri kuju võtab
Lühiballettide õhtu „Pjotr Tšaikovski meistriteosed” Rahvusooperis Estonia
Anu Ruusmaa
Yukio Mishima „Kuldne tempel” balletilaval
Teet Kase, Timo Steineri ja Sander Mölderi samanimelisest balletist
muusika
Sümfooniaorkester kriisilaineil
Orkestrimuusika võimalikkusest ERSO näitel aastal 2020
Tiiu Levald
Kummaline aasta 2020
Tagasivaade vokaalmuusika žanrile
kino
Janno Jürgensi „Rain”, Margus Paju „O2”, Veiko Õunpuu „Viimased”, Margit Lillaku „Südamering”
Siiri Tarrikas
Lotmani juhatatud semiootilist metsarada mööda Jaan Tootseni filmi „Fred Jüssi. Olemise ilu”
varjatud sügavustesse
J. Filimonov
Herakleitos algajatele
Aljona Suržikova dokumentaalfilm „Ankeet”
Vahur Laiapea
Mephistopheles? Narkissos
Manfred Vainokivi dokumentaalfilm „Mephistopheles”
Leino Rei
Õudusfilmi intellektuaalne puudutus
Andres Mesikepp
Kahtluste varjud: film noir’ilikkus sõjajärgses eesti mängufilmis I