TMK_mai_2021

Avaveerg

Kaja Kann

Koroona-aasta: üks samm tagasi ja kolm edasi

                                

Vastab

Kaie Kõrb

 

Persona grata

German Golub

 

teater

 

Meelis Oidsalu

Seitse pimedat selgeltnägijat teatrisaalis

Seitse kriitikutüüpi

 

Karin Allik

Teatriuuendus ei hüüa tulles

Vestlusringis Maarja Johanna Mägi, Reimo Sagor, Jaanus Tepomees, Andreas Aadel ja Elise Metsanurk

 

Ott Karulin

Ülekantud teater

„Kõheda vastasmõju festival” 1.–4. IV 2021 etenduskeskkonnas elektron.art

 

Helene Vellevoog

Helidisain klassikalises meedias ja videomängudes — eripärad ja sarnasused

 

Katalaani teatri peegeldused Eesti laval

Merilin Kotta intervjuu Ramon Xavier Rossellóga

 

muusika

 

Tiina Mattisen

Tormiline teekond noore peadirigendiga XI

ERSO ja Peeter Lilje 1980–1990: hooaeg 1989/90

(Algus TMKs 2018, nr 10 ja 12; 2019, nr 3 ja 6; 2020, nr 4, 5, 6 ja 11, 2021, nr 4.)

 

Andreas Waczkat

Geofoonia — biofoonia — antropofoonia

Bernie Krause’i „The Great Animal Orchestra” ja tema „Teooria muusika päritolust”

 

Geiu Rämmer

Rudolph Mumme tegevusest Tartu muusikaelus 1844–1859

 

kino

 

Siiri Tarrikas

„Pärand”. Anu Raua värviline ilmaruum looduse ja kultuuri ühendajana

Erle Veberi dokumentaalfilm „Pärand. Anu Raud”

 

Reet Varblane

Diskreetselt täiuslik Subbi

Marianne Kõrveri dokumentaalfilm „Olev Subbi. Elu kuues peatükis”

 

Elise Eimre

Tallinnfilmi sürrealistide 1980-ndate teises pooles tärganud hübriidsed kunstivormid

Leia veel huvitavat lugemist

Hea laps
LR
Keel ja kirjandus
Akadeemia
Kunstel
Muusika
Sirp
Õpetajate leht
Täheke
Looming
Vikerkaar
Värske Rõhk
Müürileht

Külgpaneeli navigatsioon