TMK_veebruar_2018

Avaveerg

Kai Valtna

Tantsuteater ja füüsiline teater

 

Vastab

Deborah Kara Unger

 

Persona grata

Maria Kõrvits

 

teater

 

Meelis Oidsalu

Kes kardab Renate Keerdi?

Renate Keerdi lavakeel                                                                                                                    

 

Kaja Kann

Miks peegel kella ei näita?

Festival draamamaa.weekend (2.—4. XI 2017 Tallinnas)

 

Kaire Nurk

Kas ’põlenud raamat’ on sama mis ’põlenud mägi’?

Raamatu semiootiline ja performatiivne aspekt lavastuses „Põlenud mägi”

 

Peeter Sauter

Originaalivaimus kriminullšeikspiir

Jaan Toominga „Hamlet” Elva LendTeatris

 

muusika

 

Anne Prommik

Aasta elamusi 2017

(Vt ka TMK 2018, nr 1)

 

Janika Oras

Pärimusmuusika hetkeseis ja tulevik

Konverentsimõtteid (12. XII 2017 Viljandis)

 

Maria Kostakeva

Sotsialistlik realism — kas ideoloogiline konstruktsioon?

 

Tiia Teder

Euroraadio, maailma suurim kontserdisaal

 

Ines Reingold-Tali

Sound art ja muusika XX Elektroakustilisest visuaalsusest

(Vt ka TMK 2014, nr 5, 8-9, 10 ja 12, TMK 2015, nr 2, 4, 6, 11, TMK 2016, nr 2, 4, 6, 7–8, TMK 2017, nr 1, 3, 6, 7–8, 9, 10, 11)

 

kino

 

Tõnis Kark

Maastik muusikata

Sulev Keeduse dokumentaalfilm „Sõda”

 

Indrek Tenno

Õndsakssaamine on kõikide olendite universaalne püüd

Nikolai Dostali mängufilm „Munk ja kurat”

 

Tõnu Virve

Jüri Sillarti omaaegse kaasteelisena „Püha Jüri päeval”

 

Filipp Kruusvall

Tagasi 90-ndatesse

Lühifilmikassett „Paha lugu”                                                                                                       

 

Peeter Sauter

Eesti lood 2017

 

Manifest Eestimaa rahvastele

 

Leonhard Neuman

Tööliste laul

Leia veel huvitavat lugemist

Hea laps
LR
Keel ja kirjandus
Akadeemia
Kunstel
Muusika
Sirp
Õpetajate leht
Täheke
Looming
Vikerkaar
Värske Rõhk

Külgpaneeli navigatsioon