
KONTSERDISARI „AMADEUS” JA ERSO KULDAJASTU

GODARD’I „PÕLGUS”, MALLE’I „ERAELU”, CLOUZOT’ „TÕDE” JA BARDOT

UUDISHIMULIKKE PILKE 36. „JAZZKAARELE”
Viimasel ajal on kombeks teha eelseisvatele (suvistele) muusika suurüritustele reklaamiks mõni kontsert. Tänavu oli selles kiireim „Augustibluus”—…

OOPER JA LAULJA

LIISA HÕBEPAPPEL JA EVA KOLDITS „PÕRMULISE” SAAMISLOOST

MIKS SEE TOOTS SIND REBIS?
Tantsid partorgi pilli järgi
Kui pärast Stalini surma muutusid kultuuriolud ENSVs üldiselt vabamaks ja filmegi hakati rohkem…

JUMALIK INSIPIRATSIOON, LOOJA VABADUS JA DRAMATURGIA REEGLID II
Simm sirgub Simmiks
Oma esimeses täispikas filmis, taas ajastudraamas ja…

TRIGGER WARNING

MURE LOOTUSE PÄRAST. JUMALAD VENE TEATRIS

MIDA TEEVAD LÜHIKESED FILMID?

HEA HELJUKE — DISSIDENT LIIDIA

VASTAB TIINA MÄLBERG
Harri Rospu foto
Kust Eesti otsast sa pärit oled?
Isa vanemad on Lõuna-Eestist, emapoolsed juured ulatuvad teadaolevalt Saaremaale, kuid kui…

KEHAPÕHINE VASTUPANU JA MITTETEADMISE KOREOGRAAFIA INSTITUTSIOONIDE SEES

MUUSIKATEATER ÜHISKONDLIKE PROTSESSIDE KEERISES III
Artiklisarja kolmandas osas räägin ma (muusika)teatri jätkusuutlikkusest kõige laiemas…

PERSONA GRATA TÕNIS PILL
Hiljuti ületas „Fränk” Eesti kinodes 100 000 vaataja künnise. „Intensiivsemal turundusperioodil saime iga nädal kokku ja arutasime,…

TEATRIVAHT. „Süütu” ja „Juulikuu lumi”

MITMIKARMASTUSE KEERULISED TEED

